Blog

Frazy kluczowe są odpowiednikiem zapytań, które internauci wpisują w wyszukiwarce stron aby znaleźć odpowiednie dla nich informacje.

Dobór fraz na które zdecydujesz się pozycjonować stronę Twojej firmy powinny maksymalnie odzwierciedlać to co wpisałby klient w wyszukiwarce przy poszukiwaniu produktu, który oferujesz. Nie zawsze klienci wpisują frazy językiem fachowym czy wyszukanym. Każda fraza kluczowa cechuje się odpowiednią częstotliwością zapytań, często podawaną jako ilość wyszukiwań danej frazy miesięcznie. Słowa kluczowe powinny być tak dobrane aby zapewniły możliwie największy ruch na stronie przy maksymalnym dopasowaniu grupy docelowej. Nie zawsze ilość idzie w parze z jakością a tym samym konwersją a w końcu pomyślną sprzedażą. Należy kierować się wiedzą na temat tego w jaki sposób internauci formułują zapytania do wyszukiwarek.

Odpowiednio dobrane frazy, które generują dużo odwiedzin, zapewniają sukces w pozyskiwaniu klientów poprzez stronę internetową.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *