Jak zacząć?

Analiza wstępna

We wstępnej analizie określamy Twoje oczekiwania oraz cel, jaki chcesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu strony. Bez względu na to czy świadczysz usługi, sprzedajesz produkty, prowadzisz sklep internetowy lub portal społecznościowy – najważniejsze jest dokładne sprecyzowanie celu.

Pozwoli to ustalić wstępną strategię prowadzonej kampanii marketingowej, a nam zapoznać się ze specyfiką sektora, w którym działa Twoja firma oraz z profilem grupy docelowej, do której będziemy docierać.

Dobór słów kluczowych

dobór słów kluczowych pozycjonowanie

Odpowiedni dobór fraz kluczowych na które pozycjonowana będzie strona internetowa ma kluczowe znaczenie decydujące o sukcesie kampanii.

Prawidłowo dobrane frazy kluczowe powinny odpowiadać faktycznym zapytaniom wpisywanych do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów, którzy szukać będą oferowanych usług lub produktów.

Po zebraniu wszystkich możliwych kombinacji należy ustalić popularność danych fraz i wybrać te o największej liczbie wyszukiwań w skali miesiąca. Zapewni to odpowiednio duży ruch na stronie spośród pożądanej grupy osób pasującej do Twojej grupy docelowej.

 

Wycena i podpisanie umowy

Po zebraniu pasujących fraz kluczowych dokonamy ich analizy pod kątem konkurencyjności – pozwoli to ustalić „ciężkość” fraz oraz dokonać estymacji kosztów. Konkurencyjność fraz zależy od podjętych działań przez konkurencję oraz dotychczasowego rankingu i oceny Twojej strony przez wyszukiwarki.

Następnie podpiszemy umowę na pozycjonowanie fraz oraz dostaniesz dostęp do panelu statystyk za pomocą, którego w każdym momencie będziesz mógł sprawdzić postępy pozycjonowania, aktualne pozycje na dane frazy, historię pozycjonowania oraz aktualne koszty.

 

Optymalizacja strony

Dokonamy niezbędnej optymalizacji Twojej strony pod kątem użytkownika oraz wyszukiwarki, zgodnie ze wskazówkami i wytycznymi Google.

Analiza i optymalizacja strony pod kątem użytkownika:

Użyteczność, czytelność, łatwość nawigacji i swobodnego poruszania się po stronie internetowej ma znaczący wpływ na sukces kampanii oraz konwersję z podjętych działań. Twoja oferta musi być zrozumiała, strona powinna wzbudzać zainteresowanie i zachęcać do pożądanego działania. Wygląd i estetyka często też ma wpływ na ocenę Twojej firmy przez potencjalnego klienta.

Analiza i optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki:

Przed rozpoczęciem pozycjonowania należy wykonać dokładną analizę strony internetowej pod kątem poprawności kodu, optymalizacji względem wyszukiwarki Google, szybkości ładowania oraz wyglądu i funkcjonalności.

W szczególności zadbamy o odpowiednie wykorzystanie odpowiednich elementów kodu mających wpływ na pozycjonowanie, optymalizacji treści strony i wykorzystania w niej słów kluczowych,

Czynniki wpływające na ranking w wyszukiwarkach:

  • zawartość i odpowiednia optymalizacja strony
  • ilość i jakość linków
  • wiek domeny
  • liczba stron / podstron

Pozycjonowanie strony

Zaczynamy działać!

Możesz liczyć, na szybkie ale jednocześnie stabilne efekty. Korzystamy tylko ze sprawdzonych, skutecznych i bezpiecznych technik. Twoja strona zacznie się unosić w rankingu aż do osiągnięcia topowych pozycji.

Monitoring wyników

Monitoring Wyników Pozycjonowania

Zapewniamy dostęp do specjalnego panelu prezentującego pozycje dzienne oraz koszty pozycjonowania. W każdym momencie, z każdego miejsca możesz sprawdzić postępy w pozycjonowaniu. Nasz system na bieżąco sprawdza pozycje z danego dnia oraz oblicza i sumuje stawki dzienne. Wszystko pod kontrolą!

Zamów bezpłatną wycenę



Imię i nazwisko (wymagane):

Adres e-mail (wymagane):

Telefon kontaktowy:

Strona internetowa:

Budżet (wymagane):